Σελίδες

  • Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

Γιατί πρέπει να φτιάξεις mobile app για την επιχείρησή σου?

Δεν υπάρχουν σχόλια:
 


Πολλοί επιχειρηματίες αναρωτιούνται τι όφελός θα είχε για αυτούς ένα mobile application για την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας οι κινητές συσκευές, όπως κινητά τηλέφωνα ή tablets έχουν γίνει προέκταση του χεριού μας.

Εν έχετε την αντίληψη πως τα mobile apps είναι για μεγάλες επιχειρήσεις όπως τράπεζες ή μεγάλα Eshops (Ebay etc. ) τότε κάνετε λάθος. Όλο και περισσότερες μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις ακολουθούν την τάση των Applications, κατανοώντας πως με μια αποτελεσματική στρατηγική έρχονται κοντά στον πελάτη και αυξάνουν τις πωλήσεις τους.

Στο εξωτερικό πολλές μικρές επιχειρήσεις , από καφετέριες μέχρι spa, προβάλλονται μέσω του δικού τους mobile app. Αυτές οι επιχειρήσεις αποτελούν παραδείγματα προς μίμηση αφού είναι μπροστά στο παιχνίδι του ανταγωνισμού, ανεβάζοντας τον πήχη του marketing σε άλλο level.

Παρακάτω θα αναλύσουμε 7 προτερήματα ενός mobile application

1) Μείνε ορατός στους πελάτες σου

Οι στατιστικές δείχνουν ότι ο μέσος Έλληνας ξοδεύει περισσότερο από δύο ώρες την ημέρα στο κινητό ή στο tablet του χρησιμοποιώντας κάποιες εφαρμογές. Αν και μόνο λίγες εφαρμογές αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος αυτής της συνολικής χρήσης , αυτό δεν αλλάζει το γεγονός πως η εφαρμογή της επιχείρησής σου θα είναι ένα ανενεργό εικονίδιο στην οθόνη του κινητού του που απλά θα το προσπεράσει και θα ανοίξει το facebοok. Αντίθετα αυτό αποτελεί πλεονέκτημα για την επιχείρησή και την εφαρμογή σου. Πως; Ας αναλύσουμε μια καθημερινή μας συνήθειά. Παίρνουμε το κινητό στο χέρι μας, το ξεκλειδώνουμε και ψάχνουμε να βρούμε ανάμεσα στις εφαρμογές το Facebook. Ψάχνοντας κάποια συγκεκριμένη εφαρμογή δεν σημαίνει πως δεν δίνουμε σημασία στις υπόλοιπες. Το μυαλό μας ασυνείδητα καταγράφει εικόνες και μικρά κείμενα. Άρα ένα καλοσχεδιασμένο εικονίδιο της εφαρμογής της εταιρίας σας θα μείνει στο υποσυνείδητο και στο μυαλό του πελάτη σας.


2) Δημιουργήστε ένα κανάλι επικοινωνίας

Ένα application προσφέρει δυνατότητες όπως προβολή πληροφοριών, δυνατότητα booking, προσωπικά στοιχεία χρηστών (profile), μηνύματα και άλλα.

Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα ένος mobile app, είναι πως όλες οι πληροφορίες της επιχείρησής σας – εκπτώσεις , κουπόνια, προσφορές – είναι κάτω από τον αντίχειρα του χρήστη. Το μόνο που χρειάζεται είναι το “ερέθισμα” να ανοίξουν την εφαρμογή και να δουν τις προσφορές σας. Με την δυνατότητα των push notifications έρχεστε ακόμη πιο κοντά στους καταναλωτές και υποψήφιους πελάτες σας. Τα push notifications είναι τα μηνύματα που εμφανίζονται στην οθόνη του κινητού μας. Μέσα από αυτά τα μηνύματα υπενθυμίζουμε και προωθούμε στους χρήστες τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επιχείρησής σας.

ΠΡΟΣΟΧΗ!! Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να γίνεται κατάχρηση αυτής της δυνατότητας, γιατί το μόνο που θα καταφέρουμε είναι ο χρήστης να διαγράψει την εφαρμογή σας.


3) Δώστε “δώρα” στους χρήστες σας.

Αντί να μένετε στις κλασσικές προωθητικές ενέργειες “Ενα + ένα δώρο”, κάρτες εκπτώσεων ή κουπόνια, ώστε την δυνατότητα στου πελάτες σας να μαζεύουν πόντους μέσα από το application σας. Αυτή η κίνηση θα έχει σαν αποτέλεσμα να κατεβάσουν περισσότεροι χρήστες της εφαρμογή σας και περισσότες πελάτες. Επίσης υπάρχουν και άλλες τακτικές προσφορών που θα σας αποφέρουν πελάτες, όπως μικρές εκπτώσεις για τους χρήστες της εφαρμογής.


4) Χτίστε την Ταυτότητα και Αναγνωρισιμότητα.


Ένα mobile app για την επιχείρησή σας μπορεί να συμβάλει σημαντικά στην αναγνωρισιμότητα του Brand - ταυτότητας σας. Οι ταυτότητα και αναγνωρισιμότητα είναι δυο διαφορετικά αλλά συνδυαστικά πράγματα που θα κάνουν την εφαρμογή σας να ξεχωρίσει :

Brand / Ταυτότητα : Ένα mobile app είναι ένας τρόπος διαφήμισης που ξεκινά από ένα μικρό εικονίδιο και συνεχίζει στον τρόπο που είναι σχεδιασμένο το περιβάλλον της εφαρμογής. Αυτό αποτελεί την ταυτότητα, δηλαδή την εικόνα που θα προβάλετε προς τα έξω. Αυτό που πραγματικά πρέπει να κάνετε είναι να δημιουργήσετε μια εφαρμογή που έχει τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της επιχείρησής σας και να δώσετε χαρακτηριστικά που οι πελάτες σας θα αγαπήσουν.

Αναγνωρισιμότητα : Όσο πιο συχνά ένας χρήστης ασχολείται με την εφαρμογή σας τόσο πιο εύκολα θα προχωρήσει σε κάποια αγορά. Να τονίσω πως με την έννοια “ασχολείται” δεν εννοώ μόνο να ανοίξει την εφαρμογή σας αλλά ακόμη και να παρατηρήσει το εικονίδιο σας. Στη διαφήμιση αυτή ονομάζεται “effective frequency” : ως γενικός κανόνας , ισχύει πως αν ένας χρήστης δει ή ακούσει την επιχείρησή σας περίπου 20 φορές τότε του έχετε μπει στο μυαλό του και γι' αυτόν η επιχείρησή σας αποτελεί πλέον ένα αναγνωρίσιμο σήμα.


5) Δώστε ένα εργαλείο και κερδίστε πελάτες

Δεν έχει σημασία αν πουλάτε λουλούδια ή πουλάτε υπηρεσίες ομορφιάς, οι πελάτες σας σε κάθε περίπτωσή χρειάζονται ένα ερέθισμα για να σας προσελκύσουν. Λύστε τα χέρια των πελατών σας μέσα από την εφαρμογή της επιχείρησής σας. Για παράδειγμα το να επιλέξω τα λουλούδια που θέλω να στείλω σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο με ένα 1 click ή να μάθω κάποιες πληροφορίες για της υπηρεσίες αμορφίας και να κλείσω ένα ραντεβού με μια απλή κίνηση είναι μεγάλη ευκολία.


6) Βγείτε έξω από το παιχνίδι του ανταγωνισμού και δημιουργήστε δικού σας κανόνες

Στη χώρα μας τα mobile app για επιχειρήσεις είναι ακόμη σε πρόωρο στάδιο. Αυτό σημαίνει πως ο ανταγωνισμός ακόμη είναι μικρός. Μέσα από έξυπνες λειτουργίες προσλκύστε πρώτοι εσείς τους πελάτες. Σημαντικός κανόνας των επιτυχημένων επιχειρήσεων είναι κάνε πρώτος το βήμα και άσε τους άλλους να σε ακολουθούν.



7) Μάθε τι θέλει ο πελάτης σου.

Με την δυνατότητα quiz μπορείτε να μάθετε τις συνήθεις των πελατών σας ή τις προτιμήσεις τους για τα προϊόντα σας. Αυτές οι πληροφορίες είναι πολύτιμες για την επιχείρησή σας αλλά και για την προώθηση των προϊόντων σας. ( Σε επόμενο άρθρο θα δούμε πως μπορούμε να αξιοποιήσουμε τις πληροφορίες αυτές)


8) Καλλιεργείστε την πιστότητα των πελατών σας

Τέλος ένα ακόμη σημαντικό πλεονέκτημα που θα σας δώσει ή κατασκευή του mobile app για την επιχείρησή σας είναι να κρατήσετε του ήδη υπάρχοντες πελάτες σας κα να σας προτιμήσουν ξανά στην επόμενη αγορά τους. Με όλο αυτόν το θόρυβο που επικρατεί στην καθημερινότητά μας - διαφημίσεις τηλεόραση – περιοδικά – facebook – φυλλάδια κ.α – οι χρήστες επηρεάζονται από όλες αυτές τις διαφημίσεις και εμείς σαν επιχείρηση χάνουμε την επίδρασή μας πάνω τους. Έτσι με όπλο το mobile app κατακτούμε το μέσο που ο χρήστης χρησιμοποιεί κάθε μέρα, δηλαδή το κινητό του . Δεν λέω πως ένα mobile app θα αυξήσει από μόνο του τα έσοδα και τους πελάτες της επιχείρησή σας αλλά είναι ένας τρόπος να μείνετε κοντά στους πελάτες σας.
























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff